Reclamatii
Pentru reclamatii referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, alte produse primite decat cele comandate sau erori de facturare, va rugam sa completati formularul de reclamatii si sa il trimiteti pe adresa office@bioterra-natural.ro, in termen de 48 ore de la primirea coletului. Reclamatiile primite dupa aceasta perioada nu vor fi luate in considerare.
Orice reclamatie va fi solutionata intern in maximum 14 zile calendaristice, urmand sa fiti informat cu privire la decizia luata.
Mentionam ca anumite produse presupun conditii de pastrare specifice iar reclamatiile ulterioare de calitate nu pot fi primite si compensate, data fiind lipsa controlului nostru pentru conditiile de pastrare si manipulare. Totodata, unele produse prezinta in mod natural sedimente sau aglomerari care nu constituie probleme de calitate.
In calitate de consumator, aveti de asemenea dreptul de a contacta Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.